Monday, June 01, 2009

That's what i call a damn car !!!

Long live Ford...nu k m'as da in vant dp ei ... dar Mustangul....!!! O da!!! Design, putere, that IT :)
Dupa un studiu amanuntit la volan, pur si simplu pe scaun, pe google :D sau din afara(i'm talking about cars u freakin' pervs :P), am ajuns la urmatoarea concluzie:
- octavia 2 - my car i love it 1.8 TSI 160 CP ... este exact ce-mi trebuie, iar raportul calitate - pret ... nimic de reprosat, isi merita toti banii
- bmw seria 5 - acum vreo 2 sapt m-am urcat intr'1... este absolut minunat...m-am kinuit sa-mi fac o parere asupra designului desi un anume JB imi tot punea mana la oki si nu prea reuseam sa vad asa cu tb...:D ...dar arata marfa si merge super
- mercedes - prea elegant pt mine...way 2 much...kiar si modele sport...nimic de comentat...doar e mercedes
Darrrrrrrrrrrrrr...............oficial ! iremediabil ! m'am indragostit de Mustang ...
Voila pourquoi...



No comments: