Thursday, May 28, 2009

Fuste de calitate la juma' de pret avem !!!

Stiti voi tarabele acelea insirate la Unirea pe langa statiile de Metrou???? Daaaaa???? Ieri, cand m-am dat jos din 32 unde credeti voi ca ajunsesera vanzatorii nostrii ambulanti? Pai chiar pe trotuarul din fata tramvaiului. Adica daca te chinuiai putin si faceai un pas mai...mare, sareai direct pe taraba plina de de chiloti de plastic, bluze si fuste la 10 ron dOO' bucati !!! Adica intrai in aceste articole trendy de imbracaminte la propriu! Si cu toate ca m-am obisnuit cu minunatiile minunatei noastre tari, continui sa ma minunez intr-un mod foarte minunat de fiecare data! Nu pot sa cred ca inca este posibil asa ceva. Am intrat in UE cu surle si trambite si stam cu tarabele pline de haine de duzina in centrul Bucurestiului! Ar trebui sa treaca jandarmii mai des pe acolo ca am vazut ca ii imprastie ca pe furnici cand calci in musuroi. Sau sa ii puna p'astia de la comunitara sa mai aiba si ei activitate ca si'asa freaca benzina de pomana ca niste cocalari de Dorobanti. Ce m-a distrat foarte tare ieri a fost ca am vazut-o pe eba (si nu, nu voi scrie cu majuscule pentru ca nu am chef), asa cum spuneam, am vazut-o calcata in picioare...adica pliantele acelea cu care isi face ea campanie erau imprastiate pe jos la metrou cu sute de urme de pantofi printate pe ele :))) Cred ca este blestemul batranului caruia i-a dus un scaun electric =)))
Partea mai putin amuzanta a acestui aspect...mizeria care a ramas in urma... dar macar avem si o bruneta isteata foc in Parlament ca prea erau focalizate numai blondele...bine ca mi-am luat filtru UV la aparat...

To be continued...

No comments: