Monday, November 16, 2009

Aaaaa mda cat sictir asa de forma...



Pai nu este cat de cat asa logic? Afara ploua de nins tre sa urci la o cota considerabila sa te dai cu snowboard'ul si sa mor io daca o sa vedeti vreo virgula printre aceste randuri. Doar punct. Ca trebuie sa stiu unde se incheie propozitiile nu? Si dupa un weekend in care vezi pitici si pestisori cum se joaca ei atat de frumos ca niste retardati productie a imaginatiei unora....pfff ce ai putea sa mai faci??? Vi la birou unde evident nimeni nu are chef de munca dar toata lumea se plictiseste ca e luni deh. Mai vb la telefon mai dai o explicatie mai bei 1 espresso sau 2 daca am scris bine bine daca nu tot bine si o iei pe camp... Bine ca macar azi in inspiratia mea am gasit nume colectie de bijuterii pentru Craciun si nu va zic acu' nah ca nu vreau dar e dragut pe bune :D Cea mai idioata stare o am azi sau una dintre cele mai ...inca nu stiu sigur pentru ca inca nu am reusit sa-mi dau seama daca este in bine sau in aiureala desi dak stau si ma gandesc este oarecum asa intre ... pricepe careva ceva? nu bun asa asta era si ideea pentru ca in momentul in care am deschis pagina ma-m hotarat sa scriu ce-mi trece prin cap efectiv fara o logica ci efectiv haotic. Asa ca azi va dau voie sa ma persiflati ca nu o sa-mi dau seama promit :D postez ce am scris pana acum cu precizarea ca inca nu am terminat ideile ce le am in ceea ce se numeste creier so.... brb

No comments: