Thursday, October 15, 2009

Happy BDAY to...ME!!! :)


daaaa 1/4 de secol ce minunat!!!
serios imi place ideea :))
astazi am avut surpriza sa constat ca multa lume ma iubeste (sau cel putin ma place :P). am primit telefoane de la persoane cu care nu am mai vb de luni/ani de zile, sms'uri si mail'uri de la toti prietenii, de la fiecare persoana care conteaza pentru mine, mi'a urat la multi ani prima data persoana care imi doream, minunata gasca de prieteni m'a sunat sa'mi spuna in cor la multi ani :*
va multumesc tutror, iar mie ...imi doresc multa sanatate pt a putea continua ce am inceput (asta pt k fiecare lucru inceput de mine s'a terminat frumos si vreau sa se intample la fel si de'acum inainte :D)
in rest belelele vin de la sine, rele cu bune si invers, fericire exista si daca esti suficient de istet vei avea parte de cat poti duce intot'deauna ;)
hugs&kisses for all my friends !!!
love u guys :*:*:*

No comments: