Friday, March 27, 2009

Amintiri din copilarie


ORACOLUL ...
Cine mai tine minte cu cat interes completam noi acum ceva ani in caietul acela minunat?? Si adica privilegiul de a completa intr-unul nu-l avea toata lumea...Ca deh... Cred ca am avut vreo 10 oracole :)) Am trecut de la caiet mic la A4 ca in liceu deja il dadeam si colegilor de la alte clase sa completeze!!! Si ce de intrebari care mai de care...Adica oracolul era ca un fel de barfa :)) Pai da! Aflai din el de toate...care cu cine, pe unde, de ce, ce culoare, ce motiv...Si era cea mai buna metoda prin care parintii aflau numele fetei/baiatului cu care te-ai pupat prima data (ca in primul oracol nu prea se stia care e treaba cu sarutul...), asta daca aveai ghinionul sa-l uiti prin ghizdan sau pe masa si sa-l gaseasca mama sau tata :)). Si-uite asa intre 2-3 pauze mai aflai ca lu' Alex ii place de Maria, ca Dana s-a pupat cu Marius si ca masina preferata a Dianei, colega blonda, este PorCHE. Si sa nu uitam de partea a 2a rezervata amintirilor... ce de poezii si ganduri si desene si colturi indoite pe care scria "secret"...
GUMA TURBO ...
O da!!! Mestecam la guma Turbo pana imi amortzeau falcile k de obicei mestecam cate 5 odata :)) Si apoi faceam skimb de surprize. Ce se mai kinuiau saracii parinti sa ne convinga k guma nu e buna, k e cauciuc, k facem nush ce boala la stomac, ba ca ne cad dintii.....inutil!! Era prea buna dom'le!
BANUTII DE CIOCOLATA ...
:)) mereu se gasea cate unul prin buzunarul lui taica-miu sau prin geanta maica-mii.
JELIBON ...
Cele mai bune jeleuri ...
BONIBON ...
Bombonele alea de cioco... ce M&M... tentativa esuata... nu au acelasi gust.
Si cate mai erau... CICO ... suc adevarat garantie 7 zile nu 1 an... cand om' da coltu' nu ne mai trebuie formol la cate E-uri bagam in noi ne vom conserva fara probleme. Napolitanele KOUKOU ROUKOU ... Ciocolata KISS... Serbetul de zahar ars ...Revista PIF... :)
Am o oarecare stare de nostalgie... :) serios...era mai frumos atunci, copiii se jucau altfel (adica kiar stiau sa se joace), lumea era mai calma, nu era atata stres...
Nu stiu despre voi dar eu kiar am o gramada de amintiri placute si ma bucur k am apucat sa mestec guma Turbo si sa rontzai la Jelibon ;)

1 comment:

Anonymous said...

ciocolata kiss cu capsuni, kiwi si babane =P-