Tuesday, March 10, 2009

Let's talk about sex !


"- Sexul este un lucru care se intampla intre 2 persoane care se iubesc!"
"- Sau intre 2 persoane care iubesc sexul! "

A mai auzit cineva expresia "hai sa facem dragoste?" ...Nuuuuu... "hai sa ne-o punem !" scurt, clar si la obiect. Sau codificat mai nou prin "hai la o cafea"...Ce romantism, ce petale smulse de la zeci de trandafiri pe pat, ce lumanari... romantismul e prea siropos, trandafirii sunt prea scumpi (e criza), iar lumanarile...daca se intampla sa ia foc ceva...??? Doamne fereste!!!
Off topic: mie nici macar nu-mi plac trandafirii... prefer petalele de lalele in pat...credeti ca stie cineva? NU! Sau ca imi place sa ma joc cu gheata? Nici asta nu stie nimeni...
Barbatii sunt romantici in filme. Dar totusi hai sa nu-i punem la zid... si feminismul a distrus putin cate putin dramul de romantism care mai exista ... incearca tu sa-i mai deschizi portiera unei femei...o sa-ti arunce o privire de genul: "crezi ca eu nu pot singura?". Nici cu florile nu mai merge. Raspunsul vine imediat: "ce vrei sa mi-o tragi cat mai repede?".
Dar stiti ce ma dispera cel mai tare? Replicile de agatat!!! Serios!!! Ma uitam intr-o zi pe net si am gasit unul dintre cele mai stupide forum-uri..."Replici de agatat fetele" :))) Deci nu pot sa cred ca inca mai exista specimene care au impresia ca avem orgasm instant la replici de genul: "M-am uitat in ochii tai si m-am ratacit!" sau "Mama ta a fost terorista? Esti o adevarata bomba!"...si alte minunatii de acest gen. Nu mai este nimeni in stare sa fie original???
Bine acum nu spun ca nu exista si iubire... oamenii se mai si indragostesc...este normal nu? Stim cu totii ca puterea dragostei este mare: ne face sa ne purtam ridicol, sa facem lucruri nebunesti si cu siguranta ca o implinire a ei vine si sexul, un lucru, se pare, cat se poate de natural. Pentru ca nu poti sa faci sex cu oricine nu? Adica si aventurile de o noapte...trebuie sa te atraga ceva la acea persoana... orice. Trust me. He he acum pun pariu ca va intrebati daca am avut parte de un "one night stand"...my lips are sealed :P
Toata lumea face sex dintr-un motiv sau altul...ajuta la slabit, dormi mai bine, elimini stresul, arzi caloriile, faci sex pentru ca trebuie...Cel mai tare motiv mi s-a parut "sexul creste dorinta de a face dragoste"! Adica cum vine asta? Poate nu pricep eu...pentru mine a face sex e una, iar a face dragoste e alta...
Una peste alta sexul e total calumea !!! Dar sigur stiti si voi asta...;)

No comments: