Wednesday, March 11, 2009

Romania e trendy !


O da!!! Si cine ar putea sa sustina ca nu ar fi total adevarat? Romania are de toate: manele, telenovele, cocalari, vecini de pomina, semnul NIKE maaare lipit pe lunetele la Dacii si pe gabloantzurile de tinichea de la tarabe, prostie, ignoranta, cutii de bere si coji de seminte la 4 din 5 scari de bloc, shaorme-rii si crazy/crispy/fried/roasted chicken, are gropi...si cate si mai cate. Romania are vedete: Gutza, Salam, Ciorba (e trendy sa canti in apa acu'...un scurtcircuit ceva...Electrica doarme??), Dan Diaconescu cu alt val de vedete si sa-mi spuna mie cine o mai are pe Elodia???? La al tzashpelea episod. Ultima pista cica ar fi Vulcanii Noroiosi. Avem un Parlament beton, cu blonde de toata isprava in el, ministrii numai unu' si'unu', iar de presedinte... Eheeeee avem CanCan si Click ca altfel cum am mai afla noi care cu cine unde si cand si cum??? Eu una sincer nu cred ca as putea sa mai dorm daca nu as sti cine si-a mai pus silicoane, ce a mancat la pranz Lili Sandu sau sa nu vad pozele topless ale Andreei Marin?? Asta da fantezie! Acum ceva timp din lipsa inspiratiei astia au umplut vreo 4 pagini cu masinile vedetelor astea de pe la noi ...adica pardon cu numerele de inmatriculare!!! Nici nu va pot spune cat mi-am largit orizontul cunoasterii!
Facem haz de necaz... din pacate... Si ne mai miram ca tot ce trece de grantia minunatei noastre tari ne arata cu degetul. Si ce credibilitate sa avem? Cum sa fim priviti cu seriozitate cand in topul audientelor noastre troneaza "Regina" si cand nu merge liftul aud pe scara pe fiecare etaj "Manele Tv"..... Sa mai continuam?? Imi place fotbalul dar nu am calcat pe vreun stadion de-al nostru. Si nu cred ca mai este nevoie sa spun motivul. Dar am fost pe "Stade de France". Si nu cred ca are sens sa incep sa enumar...
Ne limitam sa fim penibili si mai rau este ca nu facem nimic in privinta asta...

1 comment:

little RED said...

ma fata, dar tu chiar ai o problema cu tarisoara asta..asta e, don't look back, don't look around...be yourself, be u :))..mi a placut textul, dar iti iese revolta prin el...io am simtit :))